perjantai 24. toukokuuta 2013

Lilaa liukua

Eilen piti saada kynsille jotain yksinkertaista ja nättiä. Kattelin hieman mun lakkavarastoja jossa silmään pisti erityisesti lilat lakat. Hmm, milloin mä oon viimeksi käyttänyt lilaa lakka? En edes muista. Mulla on niitä tuolla uumenissa vaikka kuinka monta ja useaa eri sävyä, mutta en varmaan koskaan ole varsinaisesti niillä lakannut kuin koristeita. No kuitenkin, tällä kertaa kynsille pääsi kyseisellä sävyllä tehty liukuvärjäys.

Oh, mä vaan rakastan liukuvärjäyksiä. Ne on itessään niin nättejä, eikä edes tarvitse mitään lisäystä. Ja kaiken lisäksi vielä suhteellisen helppo toteuttaa. Mä en uskaltanut alkaa lisäilemään näihin mitään, joten ne sai mennä ihan tälläisenään. Yleensä kun oon saanut jonkun hienon lähtökohdan kynsiin, alan vaan lisäilemään jotain ja huomaan, että kynnet meni pilalle... Nämä kynnet tein tällä tekniikalla.  


Käytetyt lakat:
  • Essence Break throught
  • Rapsodi
  • Paris
  • N.Y.C 078
Ite tykkäsin näistä kynsistä tosi paljon! Ja liukuvärjäyskin onnistui melkein moitteettomasti, jee! Huomenna nokka kohti Joutsenoa ja viettämään ristiäisiä. Tietysti sitä ennen asiaan kuuluvat kynnet. ;)

3 kommenttia:

  1. Oii hiuka upee liukuvärjäys:OOO voiku itelläki onnistus joskus yhtä hyvin:D sulla on kiva blogi!!:)
    Itelläni on kans kynsiblogi parin mun kaverin kans(=
    http://snazzynails.blogspot.fi/

    VastaaPoista