keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Essence - Night in vegas

Eli tänään varmaan kokeilin ensimmäistä kertaa jotain kanarialta ostamaani Essence lakkaa, joita on muistaakseni 20 kpl ja ne on ostettu joskus lokakuun lopussa. Tasan viikon päästä olisi uusi matka samaan paikkaan ja taas tulee lisää ostettavaa, tuplasti. Huoh, en mä ikinä kerkeä testaamaan näitä kaikkia. :D

Nyt siis lakkaan! Kaikilla tosi-kynsienlakkaajilla pitää olla vähintään yksi tällänen lakka hyllyssä. Tämän tapaista lakkaahan on vaikka missä merkeissä saatavilla, esim nufulla ja essiellä ainakin on. Turhaa niistä on kuitenkaan maksaa noin 10€, kun Essencen saman veroisen lakan saa 2.50€.
Tämä lakka näyttää hyvältä (lähes) joka lakan päällä, niin matattuna kuin ei matattuna. Erityisesti mustan päällä matattuna tämä pääsee omaan arvoonsa. Ite en tällä kertaa matannut, mutta silti siitä tuli niiin ihana kuten näette! ;)
                                            
Täydellinen flakies lakka joka taittaa moneen väriin. ''Kauniit kynnet vähällä vaivalla'' voisi olla tän lakan tunnusmerkki. :D Nämä hiutaleet (kuulosta suomennettuna tyhmältä...) levittyy tasaisesti ja ihan parilla kerroksella näitä flakieseja tulee sopiva määrä. Taidan vielä pihistää näitä pari kappaletta mukaan matkalta, ihan vaan sen varalta ettei vaan satu loppumaan. (Jos jollakulla on myös kiinnostusta tätä lakkaa kohtaa, mutta ei viitti maksaa siitä omaisuuksia, niin mä voisin diilata pari lakkaa? :D)

Mä en muuten tiedä mitä nuhjua mun sormissa noissa kuvissa on. Kuvanotto tilanteessa en nähny sormissa mitään tollasta. Toivottavasti se ei nyt häiritse pahasti.




No löytyykös teidän omistuksesta tätä superihanaa lakkaa? :)

17 kommenttia:

  1. saako tota suomesta mistää?:) tosi kivan näköset kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite en ainakaan oo törmännyt tälläseen Essence-merkkiseen. Mutta esim pretty.fi saa niitä nufun omia josta tulee samannäköistä jälkeä. Maksaa vaan tosiaan aika paljon enemmän. Kirpparilta saattaa hyvällä tsägällä löytyä :D

      Poista
  2. Haluaisitko diilata minulle tuollaisen? =) Omistan jo essien vastaavan, mutta sitä olen käyttänyt jonkin verran enkä uutta raaskisi ostaa sillä hinnalla mitä niistä joutuu pulittamaan :D

    Miulta löytyy myös blogi osoitteesta http://emmminn.blogspot.fi/, että katsele jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mikä ettei! Laitatko joku päivä vaikka mulle s.postia merisulka@hotmail.com, niin voidaan sopia sitten tarkemmin? :)

      Niin ja liityin lukijaksi!

      Poista
    2. Juu laitan vaikka huomenna sinulle spostia :) kiitos, uudet lukijat ovat aina tervetulleita =)

      Poista
  3. Minultakin tuo lakka löytyy ja olen kyllä kovasti tykännyt :)

    VastaaPoista
  4. löytyy toi lakka ,se on ihana onnistuin bongaan sen kerran täältä hesan kirpparilta =)
    jos sieltä saa muita noita special effect lakkoja voisin vaik 2 jotain ottaa
    jos onnistuu .jossain blogissa oon nähny et on muitakin .

    VastaaPoista
  5. Ihana lakka! Mulla ei tota oo, pitäisi hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kuten jo postauksessa sanoinkin, niin voin diilata tälläsen sulle jos haluat? :)

      Poista
    2. Jees, laitatko mulle s.postia merisulka@hotmail.com :)

      Poista
  6. ihanat kynnet :) käy hei muuten osallistumassa arvontaan blogissani :) http://diamondnailsblog.blogspot.fi/2012/12/arvonta-kaynnissa-nyt.html

    VastaaPoista
  7. heei, vähän kiva ! ::) haluisitkos diilata mullekkin tommoista ? ((:

    tos on mun blogi ::P saa katella ::) http://sirin-kynsiblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin, laita s.postia merisulka@hotmail.com :)

      Poista
  8. miten noi on tehty ? :oo hienot ♥

    VastaaPoista