keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Uusia kynsilakkahyllyiä ja huonoa kynsikuvaa

Jälleen istuskelen mökillä vailla tekemistä. Kuinka paljon saisinkaan lakattua kynsiä tällä ajalla, kun olen vaan tekemättä mitään. Minähän kun oon ollut niin aktiivinen tässä blogin kirjoittelussa, niin nyt saisin tehtyä rästikynsiä sun muuta, ja vielä rauhassa. Kaiken lisäksi mulla on pää täynnä kynsi-ideoita! Huoh turhauttavaa... :D

Viime viikon sunnuntaini kokeilin one stroke -tekniikkaa uusilla Tigerista ostamillani 2€ akyylimaaleilla, ja ne passasi täydellisesti siinä hommassa. Ainoastaan maalailijan epävakaa käsi ja liian iso pensseli vaikeutti hommaa. Lopputuloksesta tuli ihan kiva, MUTTA... Mutta, mikä siinä on ongelmana että en osaa tehdä kukkaa. Siis perus kukkakuviota. Se on ihan sama teenkö sitä nail art -lakalla vai kynällä, sillä aina se epäonnistuu. Mikä mättää? No kuitenkin, tykkään kynsistä ja one strokekin onnistui kohtuullisen hyvin. :) 


Oon tosi pahoillani kuvan laadusta, ipadilla ei saa parempia. Laatua vielä huonontaa se, että otin tämän kuvan Rando-sovelluksella (eli otat kuvan jostain ja se menee jonnekkin päin maailmaa, ja sitten sä saat jonkun kuvan jostain päin maailmaa) :D

Sitten mun uusiin kynsilakkahyllyihin jotka rakensin viime viikolla. Pohjana toimi siis Ikeasta ostettu hyllykkö. Siitä mittailin hyllyjen syvyyttä, pituutta ja leveyttä jonka jälkeen käytiin ostamassa K-raudasta puulevy ja täältä jatkettiin matkaa sirkkelöimään puita oikean mittaisiksi. Sitten vaan maalausta, parin päivän odottelua ja kokoaminen




En voi olla tuijottelematta noita hyllyjä, ne on niin ihanat! En läheskään saanut kaikki lakkoja mahtumaan tuonne, mutta osan edustavista lakoista kylläkin. Vielä puuttuu lamput noista "bokseista" ja avot. 

Kauhea muuten huomata miten omat kynsilakkavarastot vaan huvenee. Koko ajan saa olla heittämässä kuivuneita vanhoja lakkoja pois. Hyllyssäkin mulla on lakkoja jotka alkavat olla sellaista liisteriä, mutta en raaski heittää niitä pois. Etenkään jos kyseessä on vähän kalliimpi merkki, esimerkiksi Essien Navigate Her on littautunut pohjaan, eikä sitä saa varmaankaan pelastettua edes ohentajalla. Silti haluan pitää sen koska se maksoi suht paljon ja on nätin värinen. Muita vanhojen kynsilakkojen hamstraajia? :D

13 kommenttia:

  1. hienot hyllyt. IKEAn hyllyn nimi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! En muista nimeä, voin katto kun oon kotona

      Poista
  2. Hyvinhän noi kukat on onnistunu :) hienot :3 ja noi hyllyt, ihanat! :)

    VastaaPoista
  3. Hienot hylly olet rakentanut!
    Mulla lentää kyllä armotta roskiin kaikki vähänkin kehnoon kuntoon menneet lakat jos ei ohentaja auta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä en vaan pysty heittämään, tälläkin hetkellä varmaan alle 100 lakkaa, jos noita huonompia ei lasketa...

      Poista
  4. Mä oon kans hamstraaja :) et oo yksin!;D Hienot hyllyt, kyllä lakkoja kelpaa nyt katsella. (:

    VastaaPoista
  5. Millon uutta postaustaaaa??? Jos sun kone on kerran rikki ni miks et lainaa jonku kaverin konetta??

    VastaaPoista
  6. Kui paljon lakkoi sul on..??
    Ja visitko tehä uuden arvonnan? oisin halunnu osallistuu kevät arvontaan mut en ehtiny=(
    Ja muuten tää blogi on ihan paras!

    VastaaPoista
  7. Hei kävisitkö kattomas blogikirppistäs, mä haluaisin varata pari lakkaa!:)

    VastaaPoista
  8. miksei enää postauksia ? :(

    VastaaPoista